שלטים בנתניה דגשים בהכנת השלטים | TRAD על עסקים ומפרסמים Home // שלטים בנתניה דגשים בהכנת השלטים | TRAD על עסקים ומפרסמים

שלטים בנתניה

שלטים בנתניה מנסים להסב את תשומת הלב שלנו למספר מטרות שונות.
יכול להיות למשל למטרת  אזהרה, שלטי הכוונה בכביש או שלטים למטרות פרסום.

בכתבה זו נעסוק בנושא של שלטי פרסום.
אנו מכירים סוגים שונים של שלטי פרסום, השלט הראשון שניגע בו זה השלט הדיגיטלי.
מדובר בשלטים חדשים, אשר הכתוב בהם מופיע על מעיין צג – מסך.
לשלטים אלו יש מספר יתרונות.

היתרון הראשון הוא שניתן להבחין שלטים בנתניה מסוג זה גם בשעות הערב המאוחרות כאשר כבר יש חושך וזאת מכיוון שהם זוהרים.
יתרון נוסף זה שניתן להציג מבצעים שונים ושירותים שמציע בית העסק באופן מתחלף על הצג, כך שבכל פעם מופיע מבצע אחר.

למעט שלט דיגיטלי קטן ניתן למצוא מסך פרסום אשר בו כבר תוכלו להציג סרטון על המוצר/ החברה או העסק שלכם.
למעט שילוט זה ישנו גם השילוט הרגיל אשר אנו נוטים להציב מעל בית העסק.
שילוט זה מודפס ויכול להציג מידע ושירותים שמציע בית העסק שלכם.
כמובן שישנם עוד סוגי שילוט נוספים כמו למשל שילוט נייד שניתן להציב בקרבת בית העסק.

דגשים בהכנת שלטים בנתניה :

כאשר אנו מכינים שלט לעסק, יש להקפיד על מספר דגשים.
עיקר הדגשים הם בפן העיצובי של השלט.
תנסו לחשוב ולהגדיר מהי המטרה של השלט.
ברורה לכולם שהמטרה של השלט היא למשוך אנשים אבל תחשבו איזה מסרים אתם רוצים להעביר דרך השלט.
ישנם כאלו שירצו להעביר מידע על מוצרים או שירותים נוספים שהעסק מוכר ולא לכולם ידוע על כך.
למשל קיוסק שרוצה להציג שהוא מוכר גם קפה או אייס קפה מוכן.
לפעמים המטרה יכולה להיות יצירת תדמית לעסק, למשל שמנו לב שעסקי מזון מהיר נוהגים להציב שלטים בצבע ירוק, זאת כי הם רוצים למתג את עצמם כמקום אוכל בריא ונקי.

את כל המטרות שלכם תוכלו להעביר באמצעות השלט שלכם, על מנת להעביר את המסרים תשתמשו בצבעים ספציפיים, גדלי גופן שונים, גודל השלט, תמונה מתאימה ועוד.
כל אלו הם עבודתו של המעצב הגרפי בהכנת השלט אך תפקידכם הוא לוודא שאכן המסרים שאתם רוצים הם אלו שיעברו באמצעות השלט שיבנה לכם.